Noveller

Nu öppnar vi för manus på DareMe Publishing. Vi tänkte börja lite smått med noveller i e-boksformat, och de kommer att ges ut individuellt, som e-singlar, inte i något samlingsverk. Genre spelar ingen roll. Ni kan läsa mer om vad vi söker här.

Det ska bli jätteintressant att se om det finns fler än vi som skriver i denna speciella nisch, så känner du att det skulle kunna vara något för dig, tveka inte att skicka in. 🙂

Längre fram är planerna att ge ut även längre manus och i fysisk form men vi börjar med noveller.

 

10 thoughts on “Noveller

  1. Louise

    Som sagt, jag tror på er och ert förlag!! Faktum är att ni båda, med ert initiativ inspirerat mig riktigt mycket👍Det gör även era bloggar med intressanta och tänkvärda ämnen.

    Liked by 1 person

  2. Louise Baumgärtner

    Hej igen! Tänkte bara höra om det är ok att jag lägger ut en bild på din bok (som jag nu fått!) på mitt nattduksbord senare idag? Tänkte bara göra ett kort inlägg om att jag ska krypa ner i sängen och läsa senare . Trött😴Borde ha skickat detta som mejl naturligtvis , hoppas du förlåter mig för att jag gör så här denna gång😌Ha en fin dag!

    Liked by 2 people

  3. Katarina Inläggets författare

    Hej där 🙂 Det går såklart finfint! 🙂 Hoppas du får trevlig läsning 🙂 Det går ju lika bra att skicka det som kommentar 🙂 Huvudsaken det kommer fram. Ha en fin dag du med!

    Gilla

Kommentera

