Beställa boken

Nu när boken har kommit, kan den som vill förbeställa den, så skickar jag den lagom till releasen! (den 2 maj)

Maila mig i så fall, på kattarina74@hotmail.com, och glöm inte att uppge en adress dit jag ska skicka den samt om ni vill ha den signerad och till vem.

Just nu har jag bråda dagar med allt som ska förberedas innan boken släpps, bland annat skicka recensionsex, pliktex och så ge några böcker till de som hjälpt till under skrivandet. Igår kånkade jag iväg en stor hög, idag försvinner några böcker till. Jag har fått beställningar från släktingar och vänner. Det är jätteroligt! Få se om det är några kvar när den väl släpps 😉

Andra förberedelser: Skaffat swish, köpt en hög med bubbelpåsar och lite annat emballagematerial. Göra klart e-boken! Det här har verkligen varit en lärorik resa, har lärt mig massor av saker jag inte hade en aning om innan. Och så rolig.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta skriva på manus 2 medan jag väntar på firman som ska hämta en låda böcker som ska iväg under dagen. Perfekt skrivtid.

IMG_1728

10 thoughts on “Beställa boken

    1. Katarina Inläggets författare

      Det gjorde de 🙂 ja snart lugnar det nog ner sig lite 🙂 så man kan fokusera på nästa bok, hehe. Iaf delvis. Men man ska ju marknadsföra och sälja denna med. 🙂

      Liked by 1 person

      Svara
  1. Ebba Range

    Grattis – så här långt!
    Vill gärna köpa ett ex – men, till mig behöver du inte skicka, blir billigare för mig och kanske enklare för dig … vi tar det när det passar – om du får slut på de förbeställda så kan jag vänta. Kanske kan jag komma förbi ditt jobb? En sen eftermiddag är okej för mig.

    Liked by 1 person

    Svara
    1. Katarina Inläggets författare

      Tack Ebba! :)vad roligt att du vill läsa. 🙂 visst kan vi ta det när vi ses, det är ju en bra anledning att träffas med. Över en vårfika, kanske 🙂

      Gilla

      Svara

Kommentera

