Författarfotot

Nu ligger en av bilderna jag tog uppe på förlagets hemsida under Författare samt en liten presentation av mig 🙂 https://dareme.se/forfattare/katarina-persson/

Idag är jag ledig från brödjobbet så pysslar med lite allmänt efterarbete, som att skriva en tacktext (denna viktiga del av en bok) samt att kontrollera alla avstavningar i inlagan, så de är snygga. Härnäst väntar jag på omslaget och därefter provtrycket. Spännande tider!

Nu finns även boken att bevaka på bokhandlarnas sidor, här tex: http://www.bokus.com/bok/9789198388015/nastan-som-du/  Priset är inte korrekt än, dock. Men gå gärna in och bevaka så får ni ett mail när boken släpps.

An editor is someone who separates the wheat from the chaff and then prints the chaff. Adlai E. StevensonRead more at_ https___www.brainyquote.com_quotes_quotes_a_adlaieste108673.html

15 thoughts on “Författarfotot

    1. Katarina Inläggets författare

      Men tack 🙂 Jag som avskyr att fotograferas blev rättså nöjd trots allt.
      Ja, det är sjukt spännande, LÄNGTAR tills jag får hålla boken i min hand!!! Bläddra i den 🙂 Det kommer bli så häftigt!

      Gilla

      Svara
  1. Ebba Range

    Såå fint fotot är 🙂 Det blir en riktigt prydnad i boken! MissAn borde få komma med i ‘tacket’ för det finns väl ingen som kan göra en lugn så som hon, när stressen blir tung 😉

    Liked by 1 person

    Svara
    1. Katarina Inläggets författare

      Klart det är möjligt! 🙂 vad glad jag blir att du vill läsa 🙂 betyder mycket. Tack, jag blev för ovanlighetens skull t.o.m nöjd själv. Och nu har jag fått omslaget med!!! Iiiii säger jag bara! 🙂

      Liked by 1 person

      Svara

Kommentera

