God jul

Jag har varit lite dålig på att blogga den senaste tiden, och kommer förmodligen skriva här lite mindre frekvent under nästa år. Men jag vill passa på att tacka er som följt mig under 2016, som kommenterat, peppat och kommit med värdefulla tips och infallsvinklar och helt enkelt gjort mig sällskap under den här skrivprocessen. 2016 har varit ett intressant år på många sätt, och framför allt med en hel del förändring, både på det professionella och på det personliga planet. Jag tror 2017 kan bli ett lika spännande år.

Hoppas ni får en riktigt god jul och ett gott nytt år.

16 thoughts on “God jul

  1. Eva-Lisa

    God Jul & Gott Nytt År! Tänk att ännu ett år snart är till ända och ett nytt spännande tar vid. Det blir intressant att följa dig även nästa år och tack själv för intressanta och peppande kommentarer 🙂

    Liked by 1 person

    Svara
    1. Katarina Inläggets författare

      Tack snälla du, vad roligt att höra 🙂 jag tycker mycket om att läsa din blogg med, du skriver så klokt och tänkvärt om skrivprocessen. 🙂
      Hoppas du får en god jul och ett fantastiskt bokår! 🙂

      Gilla

      Svara
  2. Carola

    Jag är så glad att du började blogga igen så jag kan följa ditt skrivande lättare och ta del av dina intressanta reflektioner! 🙂 Sen om det inte blir ett inlägg varje dag är inte hela världen, jag hinner knappt med min egen blogg eller ens läsa bloggar varje dag =) God jul!

    Liked by 1 person

    Svara
    1. Katarina Inläggets författare

      Vad roligt att höra och skönt att veta att man inte förväntas skriva varje dag, jag skulle nog inte fixa det längre. Vet inte hur jag gjorde förr när jag faktiskt klarade det, men nu ser min tid lite annorlunda ut tydligen. Eller så har någon luring krympt dygnet utan att meddela mig 😉
      God jul, Carola! 🙂

      Liked by 1 person

      Svara

Kommentera

