Releasen för Gloria

Igår var jag på release och inte vilken release som helst utan den för Åsa Hellbergs nyaste bok Gloria som hölls på Kungliga Operan och var den ohotat mest spektakulära release jag varit på. Jag var inte riktigt lika flitig med kameran som vissa andra, men här är lite bilder:


  
  

Både Åsa och hennes förläggare höll tal. Åsa var fantastiskt vacker i orange klänning

 

Christina Knochenhauer sjöng, helt fantastiskt vackert!


Anneli, Ebba och Hanna.

Självklart fick jag även med mig en bok hem 🙂 Åsa berättade att hon aldrig gjort så mycket research för någon av sina tidigare som för denna.

Det ska bli riktigt spännande att läsa den.

7 thoughts on “Releasen för Gloria

Kommentera

