Favoritomslagen just nu:

Har aldrig läst Lisa Jewel och tror inte hon är min typ av författare men omslaget var himla läckert


Så underbart franskt. Jag har ingen aning om vad någon av dessa böcker (utom den sista)handlar om men denna skulle jag lätt börja läsa utan att ha en aning, faktiskt 🙂

  

Detta låter (av titeln att döma) INTE ALLS som en bok för mig, men omslaget! Oh yes! Om man tar bort barnvagnarna då 🙂


Den här ska jag önska mig i födelsedagspresent!! 

  

Läckert omslag här med 🙂

 Nu vet jag vad jag ska önska mig i present när jag fyller åt nästa vecka, hehe.

10 thoughts on “Favoritomslagen just nu:

  1. Eva-Lisa

    Flickorna i parken tycker jag också lät riktigt intressant! Sedan är ju Printz kända för att ge ut välskriven litteratur också, så den är säkert bra 🙂
    Men åååh, SJ Watsons nästa bok måste ju jag med läsa! Hurra att han kommit med en ny! 🙂

    Liked by 1 person

    Svara
      1. Eva-Lisa

        Jag måste nog se filmen också, vet inte om den kommit ut än, får kolla det 🙂
        Det har de! Ja, läsarna håller nog med också. De har ju haft fler än en titel högt på försäljningslistorna 🙂

        Liked by 1 person

  2. Carola

    Watson har jag inte läst men trots att det var det minst färgglada var det den som jag drogs mest till. Något med titeln. Suggestiv och lockande. Och att du och Eva-Lisa lovordar hans tidigare bok gör inte saken sämre 🙂

    Liked by 1 person

    Svara

Kommentera

