Work in progress

Jag anade att detta skulle bli en utmaning men just nu känns det mest oöverstigligt. Det är fullt möjligt att detta aldrig blir en roman, men jag försöker i alla fall. 🙂 Och lär mig saker på vägen, även om det tyvärr inte hjälper mitt stackars andra kapitel som jag vid det här laget skrivit om tre-fyra gånger utan att det har blivit mer än marginellt bättre.

Det enda som håller mig igång är storyn, som verkligen intresserar mig. Så där så det känns som ”Om jag ska få läsa den någon gång måste jag ju skriva klart den.”

notes-514998_1920

 

6 thoughts on “Work in progress

Kommentera

