Deckartävlingen

anonymous-376540_1920

Tidigare i år annonserade Mörkersdottir förlag att de utlyste en deckartävling där vinnaren får ett förlagskontrakt på sin bok, lite i stil med Harlequins tävling (som f.ö också pågår nu). Nu är bidragen uppe och man kan gå in och rösta på sin favorit här.

Ett tag lekte jag med att delta med en manusidé jag har till en deckarish story men hur som helst blev det aldrig av och nu inser jag att den förmodligen hade varit helt fel i det sammanhanget iaf, då jag ser de andra bidragen. Kul iaf att se hur de redan fått en omslagsbild  på hemsidan, jag gillar omslagen.

Själv håller jag på med ett helt annat slags projekt. Vi kan säga så mycket som att det stiger en svag liten rökslinga ur författarskorstenen just nu 🙂

Hur har ni det såhär innan jul?

6 thoughts on “Deckartävlingen

  1. Eva-Lisa

    Jag såg det där, men har inte hunnit läsa bidragen än. Ska göra det under veckan som kommer. Det jag tyckte var så himla finurligt med tävlingen är att man får några e-böcker om man röstar.
    Jag har fortfarande alldeles för mycket att göra för att dygnets 24 timmar ska räcka, men snart hoppas jag att det lugnar ner sig 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

