Novembers snyggaste bokomslag

Nu blir det omslagsinlägg två dagar på raken men sämre kan man väl ha det, eller vad säger ni? 😊

Här är min högst personliga favvolista för november:

Detta tilltalar mig verkligen fastän jag aldrig läst något av honom tidigare. Kanske jag har missat något?

Som chick lit läsare kan jag inte låta bli att älska ett roligt tecknat omslag 🙂

Förutom ett intressant omslag verkar den även väldigt intressant av baksidestexten att döma. Tror den åker upp på julklappsönskelistan. 😛

Är en riktig sucker för medelhavsliknande motiv, byggande osv.

Detta var så annorlunda att jag hajade till. Hästar? I en skitig fålla? Och inte ens en speciell fin hästbild heller. Nu blev jag nyfiken på innehållet. Tyvärr gick det inte att läsa för butiken (Akademibokhandeln) hade tejpat prisetiketten rakt över innehållet. Fail! You had me and then you lost me.

Okej, inte medelhav men härliga hus iaf. Jag vet inte men något i bilder som dessa gör mig nyfiken, både på huset och människorna som bor där 🙂

Drömmande titel och drömmande bild.

Ohhh, älskar bilden!!! Vet inte vad den handlar om (boken) men jag skulle kunna köpa den iaf och ge den en chans utan att veta det. Bara omslaget!!!

Cool bild och intresseväckande! 🙂

6 thoughts on “Novembers snyggaste bokomslag

Kommentera

